Bądź wciąż o krok przed kartelem i wyróżnij się od innych graczy, rozważnie wydając kredyty GR. Możesz za nie kupić stroje, broń, pojazdy, wzmocnienia i wiele innych przedmiotów. Pakiet zawiera 8000 kredytów GR. Zdobądź dodatkowe 3530 kredytów za darmo i otrzymaj łącznie 11 530 kredytów GR!