Zdobądź pakiet inspirowany Santa Blanką! Czas włożyć strój złoczyńcy, by rozpętać chaos w szeregach kartelu. Odblokujesz także pozłacany, ozdobiony grawerunkiem i emblematem M1911 Santa Blanki.