Bądź wciąż o krok przed kartelem i wyróżnij się od innych graczy, rozważnie wydając kredyty GR. Możesz za nie kupić stroje, broń, pojazdy, wzmocnienia i wiele innych przedmiotów. Pakiet zawiera 5600 kredytów GR. Zdobądź dodatkowe 1685 kredytów za darmo i otrzymaj łącznie 7285 kredytów GR!