To nie jest bohater
Chris Redfield powraca w darmowym dodatkowym rozdziale dostępnym dla wszystkich graczy Resident Evil 7. Wykorzystując umiejętności z zakresu strzelania i walki wręcz, Chris będzie się starać wykonać swoje zadanie i odkryć prawdę o incydencie, który zmienił rodzinę Bakerów. Czekają na niego nowi przeciwnicy i okrutne pułapki.