Najszybszy sposób na zdobycie licencji pilota! Z Pakietem Rozruchowym, który natychmiast odblokowuje wszystkie Tytany i zdolności pilotów, szybciej rzucisz się w wir walki! Pakiet zawiera także 500 żetonów do odblokowania wyposażenia i przedmiotów dekoracyjnych, a także 10 żetonów podwójnych PD, dzięki którym będziesz dwa razy szybciej zdobywać doświadczenie.