Najszybszy sposób na zostanie licencjonowanym pilotem! Z Pakietem Rozruchowym, który natychmiast odblokowuje wszystkie Tytany i zdolności pilotów, szybciej rzucisz się w wir walki! Pakiet zawiera także 500 żetonów do odblokowania wyposażenia i przedmiotów dekoracyjnych, a także 10 żetonów podwójnych PD, dzięki którym będziesz dwa razy szybciej zdobywać doświadczenie. Pakiet Rozruchowy zawiera także niestandardową skórkę „Podziemie” dla karabinu R-201, która nada mu stylowy wygląd!