Walcz z klasą dzięki pakietowi kamuflaży Miasta Aniołów. Pakiet zawiera 20 nowych, wyjątkowych kamuflaży, których można użyć na każdym Tytanie, uzbrojeniu Tytana, a także pilocie i uzbrojeniu pilota.