Walcz z klasą dzięki pakietowi kamuflaży „Nowa kolonia”. Pakiet zawiera 20 nowych, unikalnych kamuflaży, które można nałożyć na każdego Tytana lub pilota oraz na elementy ich uzbrojenia.