Tiki pakiet personalizacyjny
Stań się mitycznym strażnikiem, dzięki pakietowi personalizacyjnemu - Tiki, który zawiera tematyczny kamuflaż, trzy celowniki, wizytówkę i warstwę dla emblematu.