Thief - Pakiet premiowy: Drapieżnik
Zyskaj dostęp do niepowtarzalnego pakietu opcjonalnych przedmiotów do użycia w grze THIEF, które dodadzą ci sił i przyspieszą osiąganie postępów. Pakiet premiowy drapieżnika zawiera następujące elementy: o Wyważenie łuku poziom 3 (Znacznie skraca czas celowania) o Ząbkowane strzały (10) o Jedzenie (10) o Złoto (750)