Po pojawieniu się pierwszego ptactwa łownego w Hirschfelden, bernikli kanadyjskiej, nadszedł czas, by Connie i Doc zamówili nowe rzeczy do sklepu. Strecker SxS 20G: Mniejsza kuzynka strzelby kalibru 12. Naboje o niższej prędkości wylotowej i mniejsza waga kalibru 20 oznaczają słabszy odrzut i łatwiejsze celowanie: właściwe narzędzie do polowań na szybko poruszającą się zwierzynę. Strzelba Strecker SxS 20G jest szybkostrzelna, łatwo z niej strzelać nawet z biodra i świetnie wygląda. To dobry wybór dla każdego wymagającego myśliwego polującego na małą i latającą zwierzynę. Pasujące celowniki: Oprócz celownika domyślnego Strecker SxS 20G wykorzystuje dwa celowniki optyczne: podświetlane celowniki światłowodowe zielony i czerwony. Amunicja: Nabój śrutowy kalibru 20 Te naboje śrutowe kalibru 20 to doskonały wybór dla myśliwych polujących na ptactwo. Nabój z loftkami kalibru 20 Ten nabój z loftkami kalibru 20 idealnie nadaje się do polowania na małą zwierzynę i szkodniki. Zawiera więcej śrutu niż wersja kalibru 12. Najskuteczniejszy jest z bliskiego dystansu. Nabój kulowy kalibru 20 Ten uniwersalny i potężny nabój kulowy zapewnia strzelbie kalibru 20 wystarczającą moc obalającą do powalenia nawet średniej wielkości celu jednym strzałem. Warianty: Strecker SxS 20G dostępny jest w czterech wersjach kolorystycznych: Scarlett, Fiona, Hazel i Raven. Wabiki: Zdobądź trzy niesamowicie realistyczne wabiki na bernikle kanadyjskie: Żerowanie, Straż i Szukanie. Te specjalnie malowane, osłonięte wabiki zmylą nawet najczujniejsze z bernikli kanadyjskich. Użycie wabika zwiększa szansę na oderwanie się gęsi od wysoko lecącego stada i podjęcie lądowania. Namiot maskujący Incognito Deluxe — kamuflaż polny: Najlepszy namiot maskujący do polowań na ptaki na pastwiskach i polach. Rozłożony namiot doskonale ukrywa myśliwych przed wzrokiem ptactwa, na które polują.