Każdy doświadczony myśliwy ma całą kolekcję trofeów, które zasługują na stosowną prezentację. Rezydencja Spring Creek to idealny domek na trofea, więc zaprezentujcie swoje najcenniejsze zdobycze w prawdziwie rustykalnym stylu. Rezydencja Spring Creek: Ta przestronna XIX-wieczna brytyjska rezydencja to idealne miejsce na zaprezentowanie najcenniejszych trofeów. Luksusowy, drewniany wystrój wnętrza sprawia, że rezydencja Spring Creek to wymarzony domek na trofea. Znajdziecie w nim klasyczne, utrzymane w rustykalnym stylu umeblowanie oraz piętro do wypełnienia zdobyczami. Wejdźcie do środka, poczujcie perskie dywany pod stopami i napijcie się w nostalgicznej ciszy tego uroczego, wiejskiego domku. Domek na trofea: Tropienie najtrudniejszych zdobyczy daje największą satysfakcję, gdy można należycie je zaprezentować. Teraz będziecie mogli udekorować ściany i pokoje swojego domku na trofea wizualizacjami polowań na swoje zdobycze i najlepszych chwil z wypraw myśliwskich. Możecie w dowolnym momencie zaprosić do domku znajomych i pokazać im, jak powiększa się wasza kolekcja. Jeśli zechcecie zmienić układ, nie zdejmując istniejących dekoracji, możecie stworzyć kopię dowolnego posiadanego domku i zaprezentować całkowicie inny wybór trofeów! Tablice i podstawy: Trofea można zaprezentować w dowolny sposób – na tablicach naściennych lub podstawach ustawionych w domku w taki sposób, by wyeksponować największe osiągnięcia. Wiele dostępnych ułożeń pozwoli stworzyć idealny układ w każdym pomieszczeniu. Jeśli uznacie, że czas coś zmienić, będziecie mogli swobodnie przemieszczać, zamieniać lub usuwać trofea.