Nadszedł czas na wyprawę. Ruszajmy! Pakiet „Zaprawiony myśliwy” ma wszystko, czego potrzebujesz, aby przetrwać i poradzić sobie w ogromnym świecie theHunter: Call of the Wild. Mając do dyspozycji szeroką gamę broni, zaufanego czworonoga u boku i zaawansowany pakiet łowiecki, możesz stawić czoła wszystkim wyzwaniom w każdym miejscu – może to być lśniący z daleka Łańcuch Silver Ridge lub zapierająca dech w piersiach Sawanna Vurhonga. Ten pakiet zawiera: theHunter: Call of the Wild – gra podstawowa: theHunter: Call of the Wild to gra łowiecka, jakiej jeszcze nie było. Wskocz do tętniącego życiem, otwartego świata. Pójdź tropami majestatycznych zwierząt z prawdziwego zdarzenia, przedzierając się przez leśną gęstwinę i wsłuchując się w szelest liści. Możesz wybrać się na polowanie solo lub dołączyć do znajomych. Pamiętaj – jesteś żywą częścią tego świata, nie tylko gościem. Bloodhound: Stwórz więź na całe życie z nowym towarzyszem! Twój czworonóg może pomóc ci wytropić zranioną zdobycz po zapachu krwi, gdy zabierzesz go ze sobą na szlak. Modern Rifle Pack: Powiększ swój arsenał o kolekcję nowoczesnych sztucerów! Niezależnie od tego, czy polujesz na drobną zwierzynę, czy groźne drapieżniki, te wszechstronne, półautomatyczne sztucery mają wystarczającą siłę ognia. Każdy karabin jest dostępny w dwóch wersjach wizualnych oraz jest kompatybilny z szeroką gamą celowników. Weapon Pack 1: Strażnicy Connie, Doc i Alena otrzymali dostawę broni – półautomatyczny sztucer Virant .22LR, kuszę Crosspoint CB-165 oraz łuk klasyczny Houyi! Weapon Pack 2: Do naszych strażników właśnie dotarła kolejna dostawa broni. Nie mogą się doczekać, aż zaprezentują ci trzy nowości, które możesz dodać do swojego arsenału. Wypróbuj dryling Grelck, sztucer Solokhin MN1890 oraz rewolwer Mangiafico 410 / 45 Colt. High-Tech Hunting Pack: Polowanie z ukrycia jeszcze nigdy nie było łatwiejsze wraz z pakietem „Polowanie nocne”. Dzięki zaawansowanym technologicznie narzędziom możesz teraz precyzyjnie śledzić swój cel w ciemności. Silver Ridge Peaks: Łańcuch górski Silver Ridge kiedyś był domem dla poszukiwaczy złota, teraz zaś odwiedzają go ludzie szukający czegoś innego niż metale szlachetne. Nieważne, czy tropisz dzikie indyki w dolinie, czy wypatrujesz kozłów śnieżnych na horyzoncie – od majestatu przyrody Kolorado trudno oderwać wzrok. Vurhonga Savanna: Sawanna Vurhonga potrzebuje twojej pomocy! Przemierzaj zarośla, odkrywaj rozlewiska rzek i wyrusz do tętniącej życiem sawanny jako Strażnik, broniąc tę krainę przed kłusownikami i innymi zagrożeniami. Taka okazja nie trafia się często, więc pakuj walizki – Afryka wzywa!