Expansive WorldsAkcja i przygoda
Pakiet Greenhorn przypadnie do gustu myśliwym, którzy na samym starcie chcą zyskać przewagę. Zwiedzaj rezerwaty dostępne w theHunter: Call of the Wild za pomocą quada, stwórz więź z wiernym psem myśliwskim i przetestuj szeroką gamę sprzętu dostępną w Modern Rifle Pack, Weapon Packs 1 i 2, oraz w High-Tech Hunting Pack. Przygotuj się na każde warunki! Ten pakiet zawiera: theHunter: Call of the Wild – gra podstawowa: theHunter: Call of the Wild to gra łowiecka, jakiej jeszcze nie było. Wskocz do tętniącego życiem, otwartego świata. Pójdź tropami majestatycznych zwierząt z prawdziwego zdarzenia, przedzierając się przez leśną gęstwinę i wsłuchując się w szelest liści. Możesz wybrać się na polowanie solo lub dołączyć do znajomych. Pamiętaj – jesteś żywą częścią tego świata, nie tylko gościem. Quady: Aby zachęcić do eksploracji rezerwatów, strażnicy zezwolili na poruszanie się quadami. Dzięki nim myśliwi oraz turyści będą mogli odkryć jeszcze więcej ukrytego piękna, bawiąc się przy tym doskonale! Bloodhound: Stwórz więź na całe życie z nowym towarzyszem! Twój czworonóg może pomóc ci wytropić zranioną zdobycz po zapachu krwi, gdy zabierzesz go ze sobą na szlak. Tents and Ground Blinds: Strażnicy rezerwatu, Conni i Doc, otrzymali nową dostawę sprzętu – w tym namioty turystyczne i maskujące! Idealnie nadają się do polowania w Hirschfelden, jak i w Krainie Jezior w Layton. Modern Rifle Pack: Powiększ swój arsenał o kolekcję nowoczesnych sztucerów! Niezależnie od tego, czy polujesz na drobną zwierzynę, czy groźne drapieżniki, te wszechstronne, półautomatyczne sztucery mają wystarczającą siłę ognia. Każdy karabin jest dostępny w dwóch wersjach wizualnych oraz jest kompatybilny z szeroką gamą celowników. Weapon Pack 1: Strażnicy Connie, Doc i Alena otrzymali dostawę broni – półautomatyczny sztucer Virant .22LR, kuszę Crosspoint CB-165 oraz łuk klasyczny Houyi! Weapon Pack 2: Do naszych strażników właśnie dotarła kolejna dostawa broni. Nie mogą się doczekać, aż zaprezentują ci trzy nowości, które możesz dodać do swojego arsenału. Wypróbuj dryling Grelck, sztucer Solokhin MN1890 oraz rewolwer Mangiafico 410 / 45 Colt. High-Tech Hunting Pack: Polowanie z ukrycia jeszcze nigdy nie było łatwiejsze wraz z pakietem „Polowanie nocne”. Dzięki zaawansowanym technologicznie narzędziom możesz teraz precyzyjnie śledzić swój cel w ciemności.