Zmień wygląd swoich broni, namiotów turystycznych i namiotów maskujących za pomocą tych wyjątkowych przedmiotów kosmetycznych inspirowanych rezerwatem Gór Nowej Anglii. Pakiet zawiera: - New England Mountains Paint Brązowy - New England Mountains Paint Czerwony - New England Mountains Paint Pomarańczowy - New England Mountains Spray Łuska - New England Mountains Spray Kora - New England Mountains Wood Pomarańczowy Laminat Ten pakiet zawiera wyłącznie elementy kosmetyczne, które można zastosować do wszystkich broni, namiotów turystycznych i namiotów maskujących w grze. Przed zakupem można zobaczyć ich wygląd w grze.