Oddawaj strzały, o jakich dotąd przyszło Ci tylko marzyć. Wyrusz na łowy z Hunters’ Choice: Bolt-Action Rifle Pack – pierwszym pakietem stworzonym we współpracy z naszą niezwykłą i wspierającą społecznością. Każdy z trzech sztucerów z zamkiem czterotaktowym, wybranych przez społeczność theHunter, ma własne niuanse i zastosowania. Ich właściciele będą mogli razić małą i dużą zwierzynę z niespotykaną wcześniej precyzją. Wszystkie karabiny są kompatybilne z szerokim asortymentem lunet. Vallgarda .375 To doskonały towarzysz podczas polowania na dużą i niebezpieczną zwierzynę. Celność i siła karabinu Vallgarda .375 sprawia, że to idealna broń do zabrania na łowy. Johansson .450 Karabin stworzony z myślą o polowaniu na średnią i dużą zwierzynę. Dzięki wytrzymałej konstrukcji i niezawodnym mechanizmom Johansson .450 nigdy Cię nie zawiedzie. To doskonały kompromis między innowacyjnością a tradycyjną estetyką. Fors Elite .300 Mając w rękach Fors Elite .300, stawisz czoła nawet największej zwierzynie. Ten sztucer pokazuje swój największy potencjał w sytuacjach, gdzie o życiu lub śmierci decydują sekundy. Skorzystaj z mechanizmu szybkiego przeładowania i ogromnej celności przy strzale z biodra. Powiększony magazynek szybko się nie wyczerpie. Z tej broni strzelać można długo i wytrwale.