Ptactwo zawitało w Layton Lake District, a Doc’s Outfitters mają dla nas nowy sprzęt do polowania na krzyżówki. Nordin 20SA: Idealny towarzysz dla myśliwego, który ma zaplanowany cały dzień - półautomatyczny 20GA jest uniwersalną bronią dla wymagającego strzelca. Nordin 20SA doskonale reguluje ciśnienie gazu, co przekłada się na niezawodność i fantastyczną nośność każdego rodzaju pocisków. Automatyczne przeładowanie i magazynek na 3 pociski pozwalają oddać kilka strzałów do jednego celu, co maksymalizuje efektywność polowania. Do łowów na zwierzynę średnią, wyżynną lub ptactwo wodne. Amunicja: Cała uprzednio wydana amunicja do strzelb kalibru .20 jest zgodna z Nordinem 20SA, wraz z jednym nowym typem amunicji, specjalnie zaprojektowanym do polowań na kaczki (20GA Steel Birdshot, dokładny opis poniżej). 20GA Steel Birdshot Bezołowiowa, nietoksyczna amunicja, przetestowana i zgodna ze wszystkimi standardami - krajowymi i zagranicznymi. Zaprojektowana tak, by być idealną do polowania na ptactwo. Odmiany Nordin 20SA występuje w trzech różnych wariantach barwnych: Serviceman, Clandestine i Artisan. Przynęty: Te niezwykle realistyczne, ręcznie wytwarzane przynęty krzyżówek występują w dwóch wersjach: Kaczor i kwoka. Zapewniając wrażenie bujnego, zasobnego i bezpiecznego obszaru żerowania, te pełne przynęty zwabią nawet najostrożniejsze krzyżówki - złamią one klucz i wylądują w pobliżu. Kamuflaż ptactwa wodnego: Idealny kamuflaż podczas polowań na krzyżówki znajdujące się blisko brzegu jeziora. Po rozstawieniu pozwala myśliwemu lepiej wtopić się w otoczenie, jednocześnie zachowując duży stopień mobilności i wygody celowania.