SABER 4X4: SABER 4X4 daje ci możliwość przemieszczania się po trudnym terenie w sposób niezwykle stylowy i komfortowy. Poczuj pęd powietrza, poruszając się z zawrotną prędkością po polach, bagnach i wzgórzach. Pojazdy terenowe doskonale nadają się do odkrywania i przemierzania rezerwatów – to kwintesencja szybkości i emocji. SABER 4X4 - udostępnianie: Jako posiadacz tego DLC możesz z łatwością udostępnić zabawę terenową znajomym w trybie dla wielu graczy. Hostowanie lub dołączenie do gry pozwoli uczestnikom przywołać i prowadzić pojazdy. Każdy może poruszać się po rezerwacie – razem lub osobno – dzięki tobie. Gdy wszyscy posiadacze DLC opuszczą sesję, przywoływanie pojazdów nie będzie dłużej możliwe, ale pozostałe wozy będą dostępne przez resztę sesji wielu graczy. SABER 4X4 - prowadzenie: Niezależnie od tego, czy szukasz maksymalnego realizmu w perspektywie pierwszej osoby czy wolisz podziwiać okolicę w trzeciej osobie, SABER 4X4 jest pojazdem dla ciebie. Możesz zmieniać pozycję kamery jednym naciśnięciem klawisza (domyślnie: „C”) i zostanie ona zapamiętana w kolejnych przejazdach. Podziwiaj swój wóz terenowy z każdego kąta, korzystając z perspektywy trzeciej osoby albo popisz się umiejętnościami jazdy z perspektywy pierwszoosobowej. Nie możemy się doczekać twoich wyników! Nefryt, szkarłat i antracyt: SABER 4X4 dostępny jest w trzech kolorach – nefrytowym, szkarłatnym i antracytowym. Każdy myśliwy będzie mógł posiadać jeden aktywny pojazd jednocześnie, bez ponoszenia kosztów przywołania go czy odrodzenia. Chcesz dziś przejechać się szkarłatnym pojazdem terenowym? To zależy tylko od ciebie.