"Dodaj trzy wszechstronne bronie krótkie do swojego arsenału łowieckiego dzięki zestawowi broni bocznych – Assorted Sidearms Pack. Są one idealne do obrony przed dzikimi zwierzętami i stanowią niezawodną alternatywę dla standardowego wyposażenia. Zestaw zawiera: – Davani kal. 10 mm (40A i G4LS): Samopowtarzalny pistolet z magazynkiem o dużej pojemności do stosowania na bliską i średnią odległość, wyposażony w zmodyfikowany celownik kolimatorowy. – R.Cuomo kal. .243 (Competitor i Champion): Łamana, jednostrzałowa broń krótka do precyzyjnego polowania na dalekim dystansie. – Rolleston kal. .45 (Cavalry i Frontier): Klasyczny amerykański rewolwer rodem z Dzikiego Zachodu o ogromnej sile rażenia. Odpowiedni dla myśliwych, którzy chcą uwolnić drzemiącego w sobie kowboja. - Nowe rodzaje amunicji: Półpłaszczowy pocisk kal. 10 mm Auto z wgłębieniem wierzchołkowym, pocisk kal. 10 mm Auto w twardym płaszczu, pocisk kal. .45 ze spłaszczonym grotem oraz pełnopłaszczowy pocisk kal. .45 Colt."