Poznaj nowe, bardziej strategiczne podejście do polowania. Ten pakiet zawiera elektroniczny wabik dźwiękowy, sztucer z zamkiem dźwigniowym i składany łuk refleksyjny, dzięki którym przechytrzysz dziką zwierzynę. - Elektroniczny wabik dźwiękowy Quist Red Pro: Zyskaj przewagę, wabiąc zwierzęta w odpowiednie miejsce z odległości. To sprytne urządzenie potrafi wydawać dźwięki wszystkich gatunków zwierząt, które można wabić. Ponadto za pomocą dołączonego pilota można go obsługiwać zdalnie ze sporej odległości. - Moradi Model 1894: Doświadcz nowoczesnego podejścia do koncepcji amunicji, używając tych samych nabojów do sztucera i przybocznego rewolweru. Ten sztucer z zamkiem dźwigniowym łączy klasyczny wygląd z wszechstronnością dzięki zamontowanej szynie do optyki i potężnej sile amunicji .44 Magnum. - Łuk refleksyjny Stenberg Takedown: Poluj na zwierzynę po cichu wraz ze składanym łukiem refleksyjnym Stenberg. Ten łuk krótkiego zasięgu ma nieco niższą siłę naciągu w porównaniu do konkurencji, lecz oferuje wysoką wygodę obsługi i znakomitą celność, która pomoże Ci polować z zachowaniem norm etycznych.