The Wolf-Priest of Ulric
Ten zabijaka to nowy rodzaj bohatera, którego można zwerbować, by wprowadzić większe zróżnicowanie w drużynie. Wilczy kapłan Ulrica jest dostępny dla Sióstr Sigmara oraz Ludzkich najemników. Ulric jest bogiem wilków, wojny i zimy. W niektórych prowincjach na północy jest nawet bardziej szanowany przez szlachtę i chłopów od samego Sigmara. Ci, którzy mu służą, są nieustraszonymi i zaprawionymi w bojach ludźmi, uosabiającymi pierwotną naturę ich boga. To ponurzy kapłani-wojownicy będący w stanie wydać z siebie lodowaty okrzyk Ulrica, mobilizujący ich towarzyszy do odważnych i okrutnych czynów.