The Walking Dead: Season 2, Ep.2, A House Divided
Przeszłość prześladuje Clementine i resztę grupy, gdy spotkanie z tajemniczym nieznajomym doprowadza do rozpaczliwej ucieczki. Napięcie sięga zenitu, kiedy podejrzenia, gniew, smutek i zdrada doprowadzają do śmierci.