Sprawa wygląda następująco: w efekcie bombowego planu ratowania przyjaciół Clementine musi pomóc dotrzeć do domu grupce zaginionych dzieci. Przeszkadzają jej w tym szwendacze, szukający zemsty napastnicy i znękany umysł AJ-a. Czy sprawdzi się w roli wybawczyni? Historia Clementine zbliża się do pełnego dramatyzmu i rozdzierającego serce finału. Noc wkrótce się skończy...