The Walking Dead: Michonne - Ep. 3, What We Deserve
Trzeci odcinek trzyczęściowej gry osadzonej w tym samym świecie, co nagradzana seria Roberta Kirkmana. Czując ciężar ostatnich i przeszłych decyzji, Michonne stara się obronić niewinną rodzinę, ale zbliża się Norma i mściwa ekipa Monroe. Gdy rzeczywistość zostaje zniszczona, a duchy porzuconych córek chcą być wysłuchane, twoje wybory zdecydują kto przeżyje, kto umrze i czym jest odkupienie w świecie, który stał się piekłem. Zakup tej treści dodatkowej wymaga zainstalowanej gry The Walking Dead: Michonne - Ep. 1, In Too Deep.