Odkrywszy prawdziwe oblicze kierownictwa New Frontier, stosunki w rodzinie Garcia przechodzą kryzys. Jako Javier zadecydujesz o kształcie i rodzaju wybranej rodziny. W międzyczasie horda żywych trupów zbliża się do Richmond, co wywiera presję tak na sprzymierzeńców, jak i na wrogów. W obliczu powszechnego braku zaufania musisz zdecydować, czy więzy rodzinne są ważniejsze od innych... Odcinek czwarty pięcioczęściowej gry seryjnej. Zakup tej dodatkowej zawartości wymaga The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1.