Po wybuchowych wydarzeniach w „Ties That Bind: Part One” kontynuujemy z Javierem, który próbuje pozbierać połamane kawałki rodziny Garcia. Obarczeni ciężarem podjętych wcześniej decyzji, Clementine, Garcias i ich nowi sprzymierzeńcy zmuszeni są do ucieczki. Podczas gdy wyłania się nowe zagrożenie, przeszłość Javiera to nie jedyne, co prześladuje grupę. Komu zaufasz? Gdzie znajdziesz bezpieczną przystań? Drugi odcinek pięcioczęściowej gry seryjnej. Zakup tej dodatkowej zawartości wymaga The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1.