Gdy pozostała ci tylko rodzina…jak daleko się posuniesz, by ją chronić? Cztery lata po tym, jak społeczeństwo zostało rozdarte przez ręce nieumarłych, z chaosu wyłaniają się enklawy cywilizacji. Ale za jaką cenę? Czy żyjącym można zaufać na tych nowych terenach? Jako Javier, młody mężczyzna zdeterminowany, by znaleźć rodzinę, którą mu odebrano, poznajesz dziewczynę, która doświadczyła niewyobrażalnej straty. Nazywa się Clementine, a wasze losy są splecione w historii, w której każda decyzja może być twoją ostatnią.