The Valiant - Coat of Arms Collection
Kolekcja The Coat of Arms zapewnia więcej opcji do wyboru przy personalizacji armii i profilu gracza. Dzięki temu nowemu zbiorowi sztandarów, kolorów, ikon gracza i innych elementów urozmaicisz swoje barwy zarówno w trybach online, jak i offline.