The Surge - The Good, the Bad and the Augmented Expansion
Wymaga podstawowej gry The Surge. Wejdź do serca korporacji CREO i zbadaj stare, opuszczone laboratorium kontroli jakości, w którym swego czasu do granic możliwości testowano technologię CREO. Warren musi stawić czoła zabójczym komorom testowym doktora Rischbotera, które z jakiegoś powodu wyglądają, jakby wyjęto je prosto z szalonego serialu telewizyjnego o Dzikim Zachodzie! Pokonaj sale treningowe obłąkanego doktora i spróbuj samodzielnie je zmodyfikować w celu uzyskania zwiększonych nagród, łącząc 4 z 16 szalonych modyfikatorów rozgrywki. Pod koniec każdego etapu musisz zmierzyć się z pretendentami, pochodzącymi ze scenariusza treningowego potężnymi przeciwnikami, którzy dysponują 30 nowymi, unikalnymi elementami wyposażenia, takimi jak pancerze, broń i implanty. Te rzeczy mogą należeć do ciebie!