The Surge: A Walk in the Park
Do uruchomienia wymagana jest podstawowa gra The Surge. Witamy w CREO Worldzie, parku rozrywki stworzonym dla pracowników korporacji CREO oraz ich rodzin! Zapomnij jednak o wacie cukrowej – niestety w CREO Worldzie doszło do katastrofy. Cały park jest teraz śmiertelną pułapką. Wałęsają się w nim obłąkani członkowie ekipy ratunkowej i szalejące mechaniczne maskotki, cierpliwie czekający na kolejnych odwiedzających, by zgotować im prawdziwie zabójcze powitanie. CREO World oferuje graczom mnóstwo całkiem nowych wyzwań. Będący swoistym hołdem dla dokonań korporacji CREO park zdecydowanie różni się od reszty kompleksu. Jest w nim mnóstwo rozgałęziających się ścieżek i tajemnic do odkrycia. Przetrwaj starcie z maskotkami, poznaj atrakcje parku i w jego ruinach zmierz się z groźnym bossem. Staw czoła nowemu zagrożeniu, zdobądź 16 nowych broni, pancerzy i implantów, dzięki którym możesz ulepszyć swój sprzęt i zmodyfikować sposób gry.