The Sinking City - Worshippers of the Necronomicon
Spraw, aby przygoda trwała dłużej dzięki zestawowi 3 nowych misji. Charles Reed bada nierozwiązane sprawy i wyrusza na poszukiwanie tajemniczych ksiąg z zaklęciami, w których zawarte są nieopisane moce.