Rozwiń grę o nowe sposoby rozgrywki w świetnej cenie*, kupując zestaw! Zawiera Dodatek The Sims 4 Zostań gwiazdą, Pakiet rozgrywki Dzień w Spa oraz Akcesoria Wytworne Przyjęcie i Kino Domowe. Pozwól Twoim Simom poznać smak sławy, zrelaksować się w spa, wziąć udział w wytwornych przyjęciach i oglądać filmy razem z innymi Simami! GŁÓWNE CECHY The Sims 4 Zostań gwiazdą – bądź kowalem własnego losu! Zostań aktorem i pnij się po szczeblach kariery. Poprowadź swojego Sima po niezbadanych ścieżkach sławy. The Sims 4 Dzień w Spa – Twoi Simowie mogą odwiedzić całkowicie nowe Spa Doskonała Harmonia, by poddać się odświeżającemu masażowi i pielęgnować swoją wewnętrzną harmonię za pomocą jogi. The Sims 4 Wytworne Przyjęcie Akcesoria – urządź luksusowe przyjęcie i wykorzystaj ekstrawaganckie dekoracje. Na Twoich Simów czekają olśniewające suknie i szykowne stylizacje. The Sims 4 Kino Domowe Akcesoria – zaproś przyjaciół na wieczór filmowy i relaksuj się z The Sims 4 Kino Domowe Akcesoria. Upraż miskę popcornu i zabaw swoich Simów filmem puszczanym na całkowicie nowym ekranie projekcyjnym.