Rozwiń grę o nowe sposoby rozgrywki w świetnej cenie*, kupując zestaw! Zawiera Dodatek The Sims 4 Spotkajmy się oraz Akcesoria Romantyczny ogród, Wieczór na kręgielni oraz Fitness. Weź udział w klubowych aktywnościach, opowiedz nowe historie, spędź romantyczne chwile z innymi Simami lub wybierz się razem na kręgle albo trening! GŁÓWNE CECHY The Sims 4 Spotkajmy się – twórz kluby i dołączaj do nich. Odkryj pasje, osobowości i style, ustalaj zasady i wygląd oraz modyfikuj lokale. The Sims 4 Romantyczny ogród Akcesoria – stwórz dla swoich Simów bujny wiktoriański ogród, w którym czeka na nich romans w atmosferze tajemniczości. The Sims 4 Wieczór na kręgielni Akcesoria – rywalizuj z przyjaciółmi i szlifuj swoje umiejętności gry w kręgle, aby odblokować rzuty specjalne. The Sims 4 Fitness Akcesoria – rzuć swoim Simom wyzwanie i wyślij ich na trening na bieżni wspinaczkowej, która pozwoli im spalić kalorie i poprawić kondycję fizyczną.