The Riftbreaker: Heart of the Swamp
Misja kolonizacyjna na Galatei 37 zaprowadziła Ashley i pana Riggsa w różne wyjątkowe miejsca na planecie. Tym razem nasi bohaterowie muszą udać się na Grzybowe Bagno - niezwykle bogaty i zróżnicowany ekosystem skupiony wokół Wielkiego Grzybowego Drzewa. Niestety, równowaga tego pięknego biomu jest zagrożona. Pasożytnicze gatunki sieją spustoszenie w całej krainie. Ashley podejmuje się przywrócenia równowagi na Grzybowym Bagnie. O rozszerzeniu: Heart of the Swamp to trzecie rozszerzenie do gry The Riftbreaker. Odkryj sekrety Grzybowego Bagna w zupełnie nowej gałęzi kampanii fabularnej. Wielowarstwowe misje pozwolą ci zgłębić zasady funkcjonowania lokalnego ekosystemu. Zdobyta wiedza pozwoli ci dostosować technologię i strategię, aby stawić czoła nowym wyzwaniom tego wcześniej nieodkrytego regionu. Przywróć harmonię, lub pozostaw po sobie kupkę tlącego się popiołu. Wybór należy do ciebie. Cechy: Poznaj zupełnie nową gałąź kampanii fabularnej, rozgrywającą się w Grzybowym Bagnie. Buduj bazy zarówno na suchym lądzie, jak i na wodzie, dostosowując swoją technologię do warunków środowiskowych. Zbadaj unikalne gatunki flory i fauny. Dowiedz się, jak przystosowały się do życia w warunkach tego ekosystemu. Wykorzystaj zaawansowane techniki konstrukcyjne, by zapewnić swoim bazom zasilanie i stały dostęp do surowców. Osiągnij szczyt militarnej potęgi, wykorzystując całkowicie nowe wieże obronne o naprawdę gigantycznej sile rażenia. Staw czoła chorobie pustoszącej ekosystem Grzybowego Bagna. Zawartość rozszerzenia: Nowy rozdział kampanii fabularnej jest zintegrowany z główną linią fabularną gry The Riftbreaker. Nowa gałąź kampanii odblokuje się wraz z Twoimi postępami w grze. Jeżeli wcześniej udało Ci się ukończyć główną ścieżkę kampanii, możesz kontynuować swoją wcześniejszą przygodę. Dodatkowa część kampanii fabularnej odblokuje się natychmiastowo, umożliwiając Ci eksplorację nowej zawartości.