The Records of the Grand Historian
To zawartość w grze „The Records of the Grand Historian”. Uwaga: To specjalna premia otrzymywana przy zakupie Wo Long: Fallen Dynasty Complete Edition. Uwaga: Zawartość ta może być dostępna w sprzedaży w późniejszym terminie.