The Quarry – stroje postaci z lat 50.
Cofnij się w czasie ze swoimi ulubionymi wychowawcami! Ten pakiet retro zawiera stroje z lat 50. dla grywalnych postaci w grze The Quarry. Jeśli nasze obliczenia są prawidłowe, te stroje powinny zwalić cię z nóg.