The Quarry - Pakiet filtrów wizualnych inspirowanych horrorami
Dopasuj wygląd The Quarry do swoich upodobań, wybierając jeden z trzech filtrów kinowych, każdy z nich naśladuje inną erę oraz styl kultowych horrorów! Wybierz pomiędzy ziarnistym obrazem w stylu filmów z taśm 8 mm (horror niezależny), stylem retro VHS (horror lat 80.) lub klasycznym filtrem czarno-białego kina (klasyczny horror).