The Quarry - Pakiet dodatkowej zawartości Deluxe
Ciesz się stylem młodzieżowych horrorów dzięki Pakietowi dodatkowej zawartości deluxe! Ten zestaw zawiera: - stroje postaci „Powrót do lat 80.”(dostępne po premierze, zobacz poniżej) - natychmiastowy dostęp do systemu cofania śmierci - opcja „Krwawa łaźnia” w trybie filmowym - pakiet filtrów wizualnych inspirowanych horrorami Stroje postaci „Powrót do lat 80.” Niech wychowawcy nabiorą stylu z dawnych lat! Ten retro pakiet zawiera nowe, inspirowane latami 80. stroje dla postaci grywalnych The Quarry. Ważne: stroje postaci „Powrót do lat 80.” zostaną automatycznie dostarczone w grze najpóźniej do 08.07.2022. Natychmiastowy dostęp do systemu cofania śmierci Zdobądź natychmiastowy dostęp do cofania śmierci, mechaniki powtarzania, którą odblokowuje się po pierwszym ukończeniu The Quarry. Rozpocznij opowieść z trzema szansami na cofnięcie śmierci postaci, pozwalając tym samym zmienić ich los. Lecz przy zaledwie trzech próbach na przejście gry musisz rozważnie wybierać, kto jest naprawdę wart uratowania. I pamiętaj, że cofnięcie jednej potwornej śmieci może prowadzić do drugiej. Wybieraj mądrze. Opcja „Krwawa łaźnia” w trybie filmowym Naciśnij przycisk odtwarzanie, usiądź wygodnie i oddaj się najbardziej makabrycznej i krwawej wersji The Quarry. Dla fanów groteskowości grindhouse: obfitość śmierci, rozczłonkowanie i wiadra krwi czekają w tej brutalnej opcji trybu filmowego. Pakiet filtrów wizualnych inspirowanych horrorami Dopasuj wygląd The Quarry do swoich upodobań, wybierając jeden z trzech filtrów kinowych, każdy z nich naśladuje inną erę oraz styl kultowych horrorów! Wybierz pomiędzy ziarnistym obrazem w stylu filmów z taśm 8 mm (horror niezależny), stylem retro VHS (horror lat 80.) lub klasycznym filtrem czarno-białego kina (klasyczny horror).