The Lamplighters League - Nocturne
Nocturne – eksklusiv spillbar figur Bekjemp mørke med mørke ved å innlemme et nytt medlem i ligaen din: Mystiske Nocturne, en makaber sprektrofysiker som ble forlist i en alternativ dimensjon og som for alltid ble endret av reisen. Nocturne manipulerer det elektriske feltet til kroppen sin for å påføre fiendene sjokkskade, samtidig som hun superlader den nyvinnende drakten for å styrke egenskapene sine. Du kan anse deg som heldig når du har denne mystiske slåsskjempen på din side. Ser fienden henne, er de døde!