The Iron Mohawk
To ozdobne nakrycie głowy dla klasy Zabójca Bardina. Dręczy cię wstydliwa łysina? Nie jesteś w stanie pofarbować loków na szczęśliwy pomarańcz? Bez obaw! Kilka gwoździ i staniesz się najstraszniejszym zabójcą wszech czasów.