The Great Outdoors
Rozbij obóz, odkrywaj okolicę i szukaj skarbów! Wybierz się na biwak, odkrywaj okolicę ze swoimi zwierzętami i poszukaj skarbu w najnowszym dodatku do Harvest Moon: Winds of Anthos! Zabierz ze sobą swoje zwierzęta na wyprawę po Anthos! Twoi pupile mogą pomóc ci w eksploracji dzięki swoim specjalnym umiejętnościom! Ciesz się kempingiem pod gołym niebem przy ognisku! Upiecz pyszne pianki i inne biwakowe przysmaki, aby dodać sobie energii! Wypraw się po skarb, aby odkryć tajemnice Anthos! Do jakich sekretów uda ci się dotrzeć w nowym trybie Odkrywania skarbów na DocPadzie?