The Golden Taurox
To ozdobne nakrycie głowy dla klasy Zwiadowca Weteran Bardina. Tauroxy są uparte, zadziorne i niemal niemożliwe do zatrzymania, gdy już ruszą z miejsca. Jakieś skojarzenia?