Czarny jak noc tygrys z płonącymi łapami i płomieniami syczącymi w pysku - oto bestia wprost z koszmarów. Pochodzenie tego przerażającego wierzchowca jest nieznane, ale niektórzy widzą w nim rękę Mehrunesa Dagona.