The Dungeon of Naheulbeuk: The Amulet of Chaos - Season pass
Dungeon of Naheulbeuk blir et enda sprøere RPG-eventyr når du spiller med Season Pass. Season Pass inneholder 2 DLC-er som gir mer historie, taktiske kamper og humor. DLC 2: Splat Jaypak’s Arenas Eventyrerne er tilbake i denne nye DLC-en! Bli med på festen når gjengen tas til fange av Ulykkeshjulets sadistiske eier Splat Jaypak. For å ta seg ut må de ta seg gjennom hver eneste utfordring han serverer dem. Er du klar til å kjempe deg tilbake til eventyret? Innhold Slåss i 15 nye kamper Hev nivået på figurene fra 1 til 11 Forandre lagets sammensetning slik du vil. Du kan velge 8 figurer av de 10 tilgjengelige spillbare figurene Oppgrader utstyret mellom kamper Prøv nye taktikker og ville strategier! Og så klart, kyllinger. DLC3: Back to the Futon Eventyret fortsetter i The Dungeon of Naheulbeuk med nytt DLC! Nok en gang har den brokete forsamlingen med helter havnet i en knipe: De har blitt arrestert av Dungeon’s Fund og må legge ut på et farlig oppdrag for å få friheten tilbake. Bli med på et nytt eventyr på tvers av tid og rom, og avslør hemmeligheten bak byggingen av den sprøeste katakomben av alle: den fryktede Dungeon of Naheulbeuk. Her må du kjempe mot den beryktede – og søvnige – Dlul-kulten, søvnguden, for å hindre at verden skal ta en evigvarende høneblund. Enda verre: Hvis du ikke lykkes, kan du miste alt av XP og loot!