The Dungeon of Naheulbeuk: The Amulet of Chaos - Back to the Futon
Przygoda w Dungeon of Naheulbeuk trwa dalej w nowym DLC! Raz jeszcze twoja ulubiona drużyna niecodziennych bohaterów wpada w tarapaty – gdy znaleźli się areszcie Funduszu Lochów, muszą wyruszyć na niebezpieczną misję, by odzyskać wolność. Dołącz do nich w nowej podróży przez czas i odkryj sekret budowy najdziwniejszego ze wszystkich lochów – strasznego Naheulbeuk. Przygotuj się do walki z nikczemnymi – i sennymi – czcicielami Dlula, boga snu, i powstrzymaj ich plany, zanim cały świat zapadnie w Wieczną Drzemkę. Jeśli ci się nie powiedzie, możesz stracić swoje doświadczenie i łupy – a to jest jeszcze gorsze!