The Doctor Who Cloned Me
Najnowszy pakiet dodatkowy do gry Duke Nukem Forever - Duke Nukem: The Doctor Who Cloned Me zawiera mnóstwo odjazdowej zawartości, którą kochają fani Duke'a. W samym sercu Strefy 51 niejaki doktor Proton wprowadza w życie swój diaboliczny plan. Dzięki nowym dopalaczom ego Duke może zmierzyć się ze złowrogimi klonami, królowymi obcych i wszystkim, co zagraża światu i jego dziewczynom!