The Dark Pictures Anthology: Little Hope - Curator's Cut
Curator's Cut zawiera nowe, rozgrywane z perspektywy innych postaci sceny, stawiające gracza przed nowymi wyborami i decyzjami, które zmieniają przebieg gry i pozwalają doświadczyć niespotykanych dotąd zwrotów akcji. Zawartość jest dostępna dopiero po ukończeniu fabuły głównej.