The Crew 2 – Pakiet złoty kredytów Crew
Używaj kredytów Crew, aby kupować nowe, niesamowite pojazdy, ulepszenia i awatary! Zawartość: 270 000 kredytów + 90 000 gratis. Zakupione kredyty pojawią się na twoim koncie po ukończeniu prologu.