The Crew 2 – Pakiet platynowy kredytów Crew
Używaj kredytów Crew, aby kupować nowe, niesamowite pojazdy, ulepszenia i awatary! Zawartość: 450 000 kredytów + 225 000 gratis. Zakupione kredyty pojawią się na twoim koncie po ukończeniu prologu.