The Council - Season Pass
Przepustka sezonowa daje Ci dostęp do rozdziałów 2–5. The Council to gra epizodyczna, jakiej jeszcze nie było. Prezentuje ona zupełnie nowe oblicze tak zwanej przygodówki narracyjnej, w której Twoje wybory i rozwój postaci mają ogromne znaczenie. Podejmuj trudne decyzje i rozwijaj umiejętności, które bezpośrednio wpływają na tok wydarzeń. Konsekwencje Twoich działań są nieodwracalne i widoczne nawet w najpóźniejszych stadiach rozgrywki. Akcja gry The Council rozpoczyna się w 1793 r. Wcielasz się w rolę Louisa de Richet, członka tajnego stowarzyszenia, który otrzymał zaproszenie na prywatną wyspę położoną u wybrzeży Anglii. Wraz z Tobą na spotkanie przybywa wiele znakomitych postaci, między innymi Napoleon Bonaparte i Jerzy Waszyngton. Jednak wyśmienici goście to niejedyna osobliwość dotycząca czekającego Cię wydarzenia – matka Richeta zaginęła, a każda z barwnych osobistości ma własne ukryte cele do zrealizowania.